Ny daglig leder i NLM - Barnehage Heggli AS, SYNNØVE STEGALI

Vi kan med glede melde om at det er tilsatt NY DAGLIG LEDER i Heggli.
SYNNØVE STEGALI, 54 år, opprinnelig fra Stoksund, har takket ja til stillingen, og vil ta over lederansvaret fra august -23. Hun har god kompetanse med barnehagelærerutdanning fra Dronning Mauds MInne i Trondheim, og tilleggskompetanse bl.a. innen 6-10 årspedagogikk og 1.avd. spes.ped.
Hun har også gjennomført styrerutdanning.
Synnøve har gjennom årene fått allsidig erfaring fra ulike barnehager og noen perioder med arbeid i skole. Hun har arbeidet i ulike stillinger i Åfjord kommune, og på Stadsbygda, i Skodje kommune og nå siste tida i Verdal kommune.

Vi ønsker henne VELKOMMEN som daglig leder i barnehagen vår, og håper hun vil trives i fellesskapet med både små og store i Heggli, og på de samarbeidsarenaer som følger med det å ha hovedansvaret.
Hun vil videreføre barnehagens mål og visjon om SAMMEN å sette VERDIFULLE SPOR..