Velkommen tilbake i barnehagen..

Små og store ser med spenning og forventning fram mot mandag 20.april

Etter bråstopp torsdag 12.mars pga at det ble bestemt at alle barnhager i landet skulle stenge som et tiltak mot koronaviruset, har det vært stille i barnehagen i flere uker..

Myndighetene har så bestemt at barnehagene skal gjenåpnes fra mandag 20.april, og dermed er vi i gang.

Vi har gjort forberedelser på mange områder for å være best mulig forberedt til å ta imot barn og foreldre fra mandag morgen.

Vi gleder oss til å treffe alle i Heggli-familien igjen.. Vi har savnet liv, leik og latter i barnehagen..og håper det kan bli så normale barnehagedager som mulig for alle, - under strenge hygiene- og smitteverntiltak og endringer i rammefaktorene for å omgås i mindre grupper..

Vi får synge VASKE-SANGEN både titt og ofte gjennom barnehagedagen, og hjelpe hverandre til å huske reglene for både håndvask, hosting, nysing, renhold, avstand... og mye, mye mer!

Vi kan også synge den vi har sunget så mange ganger før:

JEG BLIR SÅ GLAD NÅR JEG SER DEG...

JEG BLIR SÅ GLAD, SÅ GLAD, SÅ GLAD NÅR JEG SER DEG...!

NB!   Kreative Venke har laget den fine velkomstplakaten..