Ny daglig leder i Heggli Barnehage fra 01.08.21

Vi vil gjerne informere om at det nå er tilsatt ny daglig leder i Heggli Barnehage fra og med 01.08.21. TONE MURVOLD, 47 år, har blitt tilsatt i stillingen, og har sagt ja til å ta over ansvaret fra nytt barnehageår starter.

Tone Murvold har arbeidet som pedagog / pedagogisk leder i de seinere årene, og kjenner barnehagen godt, og vil arbeide aktivt for å drive Heggli videre som en barnehage med tydelig kristen verdiforankring.  Barna og familiene skal få mulighet til å bli kjent med Jesus og bibelfortellinger, og sanger med kristent innhold.

Det er viktig å kunne drive en god pedagogisk virksomhet der barna får oppleve trygghet og omsorg, og få gode muligheter til leik og læring. Vi har en enestående mulighet til å få være med i startfasen av livet til mange barn i Åfjord.

NLM-barnehagene fikk en ny felles visjon høsten 2020;

SAMMEN OM Å SETTE VERDIFULLE SPOR..

Vi ønsker Tone M velkommen som ny daglig leder, og håper hun vil trives i stillingen, og kjenne god støtte både i personalet, foreldregruppa og i møte med ulike samarbeidsparter ellers!